dinsdag 6 augustus 2013

Action Purple Sky

vandaag heb ik mijn eerste revieuw voor jullie ;)
ik was eens aan het kijken welke nagellak is op ging doen, toen ik opeens dit erg bijzondere lakje in mijn stash vond. Ik ben blij verrast over dit lakje! kijk je mee?
''Purple sky''




hierboven een foto van het lakje. zoals de naam al zegt, is het een paars lakje. hij heeft super veel mooie en bijzondere glitters, van blauw, tot rood en paars. dit is echt zo'n lakje waar ik uren naar kan kijken.

op deze foto heb ik een laagje van de lak aangebracht, zoals je ziet, dekt hij nu nog voor geen meter. Dusssss, even laten drogen en nog een laagje!
en dan, laagje twee. het word al beter, maar nog steeds niet geweldig... het lakje lakt trouwens erg fijn, ook de substantie is goed.














oke dan, dit vind ik echt ge-wel-dig. eerst brach ik nog een derde laagje aan van purple sky, om vervolgens een klein laagje aan te brengen van een lakje van MNY, niet te verkrijgen in NL... dit is nummer 143A. een mooi lakje, met paars blauwe glitters. dit effect is gewoon echt super...












conclusie:
PLUS:

  1. mooie kleur
  2. makkelijk verkrijgbaar (?)
  3. goedkoop (0,49, action 
MIN;
  1. dekt slecht
  2. vervelende dop.
Byeeee, fleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten