donderdag 1 augustus 2013

Tag: You and make up

vandaag heb ik een tag voor jullie,
namenlijk de you and make up tag.
het is al een redelijk oude tag, maar toch vond ik hem wel leuk om te doen. :)
veel leesplezier ;)


01. Welke foundation gebruik je?
hell no, geen een. alle foundation's die ik kan betalen, zijn veel te oranje.

daarom hou ik het lliever bij een bb cream, en dan een lekkere budget versie. (action/kruidvat)

02. En welke concealer?

ik gebruik twee concealers, de coverstick van essence, in de lichtste kleur, en de oogconcealer van action. die van essence voor onzuiverheden, en die van action oner de ogen.


03. Weet je je ondertoon?
jep, tuurlijk :) een mix van  rood/roze en geel.


04. Wat vind je van nepwimpers?
voor overdag? too fake. maar voor themafeestjes is het nog wel leuk. zelf gebruik ik ze liever niet.


05. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
yes, maar waarom zou ik dat doen als ie nog goed is? mascara's zijn meestal 6 maanden houdbaar, dus gebruik ik ze ook zes maanden. zijn ze nog niet op maar nog wel goed? pech 6 maanden, die mascara gaat heus nog wel even mee.


06. Welke mascara gebruik je?
eerst een laagje van de color magic mascara van de action, dan een laagje essence i love extreme, rozew variant, en soms de catrice all around, oranje variant.


07. Sephora of MAC?
ik heb geen mac... dus sephora. van sephora heb ik een oogpotlood en van die nail patches. het oogpotlood is wel fijn.. maar hell no, na 2 uur zie je hem amper meer.. dus ik denk dat ik maar eens mac aan moet gaan schaffen.


08. Heb je een MAC-Pro kaart?
nopeee.

09. Welke ‘Make-up Tools’ gebruik je in je make-up routine?
een shitload aan kwasten, en mijn handen. :)

10. Gebruik je een primer voor je oogleden?
nopee, de make up die ik gebruik heeft dat niet nodig. als ik toch wil dat het langer blijft zitten, pak ik wel wat concealer.
11. Wat is je favoriete oogschaduw?
een woord, KIKOOOOOOOOOO!!! ;) ik heb nummer 118, en die ik zo verschrikkelijk mooi!

ook is etnia erg fijn, die zijn ietsje duurder. helaas zijn kiko en etnia hier niet te koop.

12. Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
oogpotlood! ik heb wel een liquid liner, maar als ik die gebruik zit letterlijk mijn hele gezicht eronder... en als het dan bij een oog wel is een keer lukt, verpruts ik de andere weer... dus ja. oogpotlood! maar dan alleen op de onderste wimperrand.


13. Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
licht eraan... als ik van die creamy draaidingen gebruik eigenlijk nooit, maar met echte potloden redelijk vaak.


14.Wat vind je van losse oogschaduws?
ver-schrik-ke-lijk.  ooit eens een pigment van essence gehad... hele kamer lag eronder.. ik kan het echt niet, doe mij maar gewoon een vaste mono :)


15. Gebruik je minerale make-up?
gedeeltelijk, mijn blush en sommige oogschaduws zijn mineraal, maar de rest, so far as i know, niet.


16. Wat is je favoriete lipstick?
FLORMARRRRRRRR  ik-hou-van-flormar. flormar heeft echt ge-wel-dig-e lipsticks... ik heb er in Barcelona een gekocht, nummer LF36. echt een prachtige roze kleur. deze heb ik ook op in mijn vorige 2 video's.
17. Wat is je favoriete blush?
mijn favo blush, dat is geen blush. als blush gebruik ik altijd een oogschaduw van etnia, nummero 01. dit is echt de meest geweldige dupe voor NARS- Orgasm.. echt een geweldig mooie goud/roze glans.

18. Koop je make-up op ebay?
nopeee.


19. Hou je van ‘Drugstore Make-up’?
ja, het grootste gedeelte van mijn stash is drugstore make up. maar ik moet zeggen dat als ik in de sephora sta, ik alles eigenlijk ook wel zoui willen hebben. uhum, volgend jaar ga ik op vakantie nars orgasm kopen, of een urban decay palet, of een benefit blush, oke je leest het al, ik wil alles! ;-)


20. Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?
nee... het is leuker om gewoon tips enzo op te zoeken op youtube!


21. Noem een make-up misdaad die je haat.
waar zouden we eens beginnen.. zwarte lipstick, gele oogschaduw, half gelakte nagels, en van die net-niet-klaar make up.


22. Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
bruine oogschaduw, en een kleurrijke lipstick.


23. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
KIM! love it.
24. Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?
ik twijfel tussen concealer of poeder.... ehm, poeder.
25. Kan je het huis uit zonder make-up?
ja hoor, maar liever niet ;)
26. Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
ja, tenzij ik onder de rode vlekjes etc. zit :)

27. Wat vind jij het beste make-upmerk?
van alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb, en wat in nl te koop is, ga ik voor catrice. ik heb er alleen een paar nagellakjes, mascara en nog iets van de candy shock lijn van, maar ze zijn zo fijn... als het niet uitmaakte of het hier te koop was, dan kies ik kiko!


28. Wat vind je van make-up?
ik vind het mooi, als je niet té veel op hebt tenminste, en je kan er lekker je creativiteit in kwijt.

dit was de tag! 
hope u like. :)
neem ook een kijkje op mijn youtube, de link staat bovenaan de site.

Fleur

Q: Wat is jou favo make up?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten